Bedenktijd/retour

Wij doen ons best om u als klant zo goed mogelijk te informeren over de producten in onze webshop. Toch kan het wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling (of een deel hiervan) tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via e-mail of maak gebruik van het contactformulier. Geef hierbij duidelijk aan om welke bestelling het gaat en welke producten u wilt retourneren.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Voorwaarde hierbij is dat het product ongebruikt is, niet gedragen is en de originele labels en/of prijskaartjes bevat (knip dus bijvoorbeeld de labels niet los tijdens het passen!).

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product(en) op eigen kosten retour te sturen met een vervoerder naar eigen keuze. Bij het retourneren van producten blijft u zelf verantwoordelijk voor de goederen tot het moment dat deze door ons in ontvangst zijn genomen. Wij adviseren u dan ook om producten retour te sturen met Track&Trace, zodat het pakket altijd te traceren is.

In geval van het retourneren van een complete order, krijgt u het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Indien dit niet het geval is, wordt enkel het bedrag van de betreffende product(en) gecrediteerd.

Wij zullen dit bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour door ons in ontvangst genomen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen via e-mail of maak gebruik van het contactformulier. Geef hierbij duidelijk aan om welke bestelling het gaat en welke producten u wilt retourneren. Wel draagt u zelf de kosten en verantwoordelijkheid voor terugzending van het product.

Verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 12 november 2024.