Garantie

Wij staan voor kwaliteit van onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Mocht dit bij u niet het geval zijn dan horen wij dit graag!

Neem in geval van gebreken of verkeerd geleverde producten in ieder geval binnen 2 maanden na levering contact met ons op via ons e-mail adres of maak gebruik van het contactformulier. Geef hierbij duidelijk aan om welke bestelling het gaat en om welke specifieke producten.

Wij streven er naar dan samen met u zo snel mogelijk tot een gepaste oplossing te komen.

Klachten

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ons streven is echter om samen met u tot een gepaste oplossing te komen!

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 12 november 2024.